Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Hallo allemaal,

Ik ben Anne-Fleur Janssen. Ik ben 19 jaar en studeer op dit moment aan mijn 3e leerjaar op de opleiding verpleegkunde in Nijmegen. In mijn vrije tijd en in het weekend  ga ik graag leuke dingen doen met mijn vriend Nicky en met mijn vriendinnen. Ik vind het erg leuk om nieuwe landen en werelddelen te ontdekken en op een creatieve manier medische zorg te verlenen. In Nederland beschikken we over veel zorg middelen en in andere landen ligt dit vaak heel anders.

Over mijn reis

Op 24 april vertrek ik samen met 7 andere studenten voor 3 maanden naar de Filipijnen. Op het eiland Panay gaan wij stage lopen als verpleegkundige in een ziekenhuis, de gehandicapte zorg en op out reach in de bergen. We houden ons hier bezig met dingen als het vaccineren van mensen, de algemene zorg, ondersteunen op de verloskamer, het meekijken van operaties en natuurlijk nog veel meer interessante dingen! Na mijn stage ga ik samen met mijn ouders en vriend 3 weken door de Filipijnen reizen.

Als het je leuk lijkt om mij te volgen en mijn ervaringen mee te krijgen, kan je altijd mijn reisblogs lezen over mijn grote avontuur!

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Filipijnen, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Polen, Spanje, Taiwan, Turkije, Verenigde Staten.